https://www.instagram.com/apolloapy

marți, 6 iulie 2010

Carti de vizita

    Mi s-a intamplat de prea multe ori sa merg pe strada, la un eveniment sau la un concert ca sa fac poze sau filmari sau sa merg cu trenul si sa intre cineva in vorba cu mine si sa ajung la stadiul unde trebuie sa caut o bucata de hartie si sa scriu cu pixul pe un colt din ea "www.apollo-blog.com". De cele mai multe ori se intampla atunci cand nu am nici un instrument de scris sau cand nu pot sa scriu din cauza agomeratiei, intunericului, situatiei, etc.
    M-am gandit sa-mi scriu niste "biletele" sub forma de carte de vizita si sa le trag la imprimanta. Problema ar fi hartia clasica care se deterioreaza de la prea mult "purtat" in portofel. Probabil in 2-3 zile s-ar transforma in "hartie igienica" si nu s-ar mai intelege scrisul (ca sa nu mai vb. de impresia lasata de o banala foaie de hartie).
    Ieri am ajuns "accidental" pe www.print-online.ro la sectiunea carti de vizita. Primul lucru care mi-a sarit in ochi a fost "Tipar digital cu livrare gratuita".
    Cea mai mare problema cu care te intalnesti cand vrei sa comanzi niste produse de greutate mica e ca, de cele mai multe ori, transportul costa mai mult decat comanda pe care vrei sa o faci. Spre deosebire de alte site-uri, pe asta poti sa-ti faci o impresie despre cat costa comanda totala (probabil chiar pretul exact).
    Fiecare categorie are calculatorul ei de pret instant (carti de vizita, foi cu antet, pliante, flyere, postere, mape cu buzunar, brosuri / cataloage, prezentari cu spira, invitatii, stickere CD/DVD, etichete autocolante, printuri a4, a3, sra3, plicuri si lucrari atipice).
    Cat mai curand, probabil astazi, o sa-mi fac un design de carte de vizita, cu logo-ul blogului, email, IM, skype si telefon. O sa fie hartie lucioasa, cu plastifiere pe fata si pe spate si colturi rotunjite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu