https://www.instagram.com/apolloapy

duminică, 20 iunie 2010

Mai mult MINUS decat PLUS @ Toplita

M-am trezit azi dimineata cu 3 tigari in pachet si am realizat ca trebuie sa merg in oras sa imi cumpar tigari. Am plecat cu fratemio in oras, el intentiona sa isi cumpere ceva de mancare, vroiam sa mergem la un magazin din centru, dar ne-am hotarat sa dam inainte o tura de oras. Cand am ajuns pe la intersectia de langa brutarie ne-am hotarat sa mergem la Plus. M-am intors la magazinul de pe colt sa imi cumpar doua pachete de More albastru. Dupa aia am mers la Plus. De la Plus mi-am cumparat chestiile din poza de mai jos. Mi s-a parut cam mare pretul cand mi l-a spus casierul. Cand am ajuns acasa am citit chitanta si am observat ca erau trecute doua lanterne. Nu m-am intors inapoi la magazin pentru ca m-a plouat in cap pana acasa si m-as fi dus si as fi venit inapoi cu taxiul si m-ar fi costat mai mult decat banii pe care probabil nu i-as fi primit inapoi. Trebuia sa ma uit la chitanta cat timp eram in magazin. Deobicei cand postez chestii din astea pe blog cenzurez numele magazinului si orice date de identificare. Pe chitanta este o singura ciocolata si doua lanterne. Probabil a taxat lanterna de doua ori in loc de ciocolata. Sunt sigur ca a fost o greseala a casierului pentru ca nimeni nu ar taxa dublu o lanterna si ti-ar da si chitanta. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu