https://www.instagram.com/apolloapy

luni, 15 februarie 2010

Ciolan afumat dezosat "sucks"

Anul trecut am avut o perioada in care m-am saturat de salamuri, sunci si tot ce tine de carne. Mancam in fiecare zi la servici salam (cea mai "rapida" mancare). Am incercat toate tipurile de salamuri si nu am gasit niciunul care sa imi placa si am devenit temporar "vegetarian". Dupa cateva luni am inceput sa mananc iarasi carne, pana in prezent. Astazi am vazut ceva ce m-a socat. Un "ciolan" cu "plete". Primul lucru la care m-am gandit era parul uman, dupa aia m-am gandit ca ar fi facut dintr-un animal cilindric acoperit cu par, fiert si taiat. Nu vreau sa stiu cum arata chestia aia din care se taie feliile astea. Imi imaginez ca arata ca un vierme gigantic, acoperit cu par, poate are ochi si coada cu zimti. Nu cred ca o sa mai mananc carne o perioada... cel putin nu din aia de cumparat.





2 comentarii: